Monday , 29 June 2020
العربيةFrançaisEnglish
Home > Internet > The second time a site is exposed to Algeria piracy and stops completely

The second time a site is exposed to Algeria piracy and stops completely

dailybarid=postehacked In the name of God the Merciful I received this morning mail from Brother Pedro told me that he was hacking the official website of the Algerian Post POSTE.DZ But this time seems to have been on the Elimination of the site is fully allocated even part of it to lose postal current account has been piracy by the hacker known str0xo and his team Mafia CrEw Team, the same team that brought down the site last time for a short time , It seems that the supervisors of the mail site did not take a lesson and did not take the process to improve site security procedures , Algeria Post site is a site developed compared to other government sites, and never easily pirated, but it does not seem anything in this country is guaranteed to leave you with photos :

hackedu

The hacker said in a message left on the site include :

Just so you know that the ability and knowledge is not in the hands of the university !!

Many people geniuses selling cigarettes and peanuts on the sidewalks , and I am one of them “Mean hacker” And hear the following :

Attempt to penetrate the automated notification system for e-Algeria last year summoned hastily to invest 7 Million euros or equivalent 70 Billion Algerian centimes to protect the system !

So every comment lies here?

We have seen the humiliation “Injustice ” With our own eyes from the scum of the Postal Corporation : Director and stealing millions of agents are the result , Distributor regular mail goes to jail .

Do not be surprised this is only the truth !

Read the what I wrote twice or two that you may understand

In any case , We will wait in the coming days to read on the pages of newspapers that you Asttmrtm more money that will probably be 7 مليون يورو ضرب اثنين حينئذ وبكل بساطة سوف نقوم بمسح قاعدة بياناتكم والدخول ,

وهذا النص كما كتب بالفرنسية :

nouvelle de depeche mode 😉
ccp.poste.dz
eccp.poste.dz
www.poste.dz
www.poste.dz/promo
http://img25.imageshack.us/img25/1555/hackedu.png
Mafia CrEw Team
Hacked by an algerian hacker
Juste pour savoir que la capacité et l’étude ne sont pas entre les mains de qui était a l’université !!
So many people are thinking of binary stars to the sale of cigarettes and Cacaouette, I am one of them, but read on:
The attempt of hacking the computer system of Algeria Post dates back to a year and a half, hence the urgency to invest 7 millions of euros, equivalent to 70 billion centimes
So comment here ?
Hogra what we saw with own eyes on this post whore: Director and officer thieves million and the result: Factor in prison
Do not be mistaken that's just the reality !
Read two or more times, you will understand
Anyway, we expect to play again in newspaper you invested more money again, j’espère que le temps, il sera de 7 millions € puissance 2 alors on va tout simplement supprimé les base de donnés et l’acces c’est bien un acces Intranet centre serveur 🙂
Greetz :Co2 ~ boubo ~ Am1n-0s ~ Badrh0 ~ Hackerx24 and all my friends
| contact: str0xo@hotmail.de |

مواضيع ذات صلة :

Penetrate the official website of Algeria in a unique and dangerous precedent by hacker known stroxo

Cpm Affiliation : the cpm advertising network

About خالد ميمون

Algerian blogger. Technical Adviser in Communications , Interested in the technology community and religion, Codifies irregularly in a blog Daily Mail , With expertise in the areas of : Communications , Networks , Servers ,Web design dynamic and customized solutions, Lennox systems and open source software.

No comments

  1. الموقع حاليا فيه صفحة بيضاء فقط

    الذي لم أفهمه: What is the message you would like to connect penetrator (The message is not mentioned above)

    Is it not better to exploit the capabilities of penetrating and Tozigha to protect the site (If they actually benefited from the lesson, it is best to fit the person and employed in the company paid "big" for the protection )
    Especially as he pledged to eliminate the database the next time

  2. Hmmm,
    They like sprend their money for foregner engeneer

  3. I do not see this amateur hacker that breakthrough, but for sure there are reasons that pushed him to it, and his show also!!

  4. Here's the reasons, in my opinion …I think this is a hacker Battal and Mahkor and wherever it is over and found the face of a high dam Almarevh and bribery standing in front of him so instead of a Asttmro 7 Millions of euros to protect the site – And of course, more than half of Dahab is the target Underlined so you see the site again and again Iqirsen- I said instead Vlbarvo these funds to serve the people and to pay attention to the likes of this young poor and genius at the same time, and will not hide from you whenever I Odhb Center mail, and I bear witness queue sacred to its doorstep I wish that the base Oqrsn data ..and but I am a poor first is not a moral and Secondly, I am a literary ….

    Greetings ……….My mind / Algeria

  5. For my part Hedda str0xo has considerable experience in this field has dropped Algeria a site twice, and the first was in Dhour his breakthrough site djezzy websms and breakthroughs answer sites and the location of the National Bureau of examinations and competitions

  6. The website of Algeria Post hacked again

    par Houari Barti
    The website of Algeria Post has just had a new act of piracy, the work of a team of hackers who was dubbed "Mafia Crew Team".

    A cyber attack on the Algeria Post system which is actually the second of its kind after the one made last summer and has completely blocked customer access to Algeria Poste their PPC accounts. This new "aggression", occurred on 4 During May, at 2 hours of the morning, is signed by two Algerian hackers under the pseudonyms "Badrh0" and "sTr0xo".

    The communications director of Algeria Post, M. Boufennara, contacted yesterday by phone, did not consider this second intrusion in the Algeria Computer system as a real attack, because for him the site of Algeria Post was not yet operational, is still under reconstruction. "We are repairing the site to make it 100% operational", Has he said, before supporting that "the site will be gradually returned to service by the end of next week". M. Boufennara considered this eagerness on the site of Algeria Post as "free" and without any glory because its authors, in fact, Has he said, it is the small holders PPC accounts that are the first to be penalized by this aggression. Indeed, nothing is easier than to hack a site as "basic" than that of Algeria Post, think of computer technology specialists, which strengthens, according to them, the idea that this attack on the Algeria Post site can not be the work of experienced foreign hackers, car, believe they, these latter seek, by their actions, or material interest or prestige resulting from the challenge successfully to prove their skills. Or, in the case of Algeria Post Site, there are no material interest to reap prestige or because the task does not require any of us to be a computer genius.

    But for the "aggressors" Site of Algeria Post, it seems they regard their package as a technical feat, as evidenced by the message they left on the site's home page: "All that man could do, we can discard ". A message full of pretension, même s'il démontre aussi le peu de connaissance des redacteurs aux règles du message de la langue française. The original message that was written "All that man was able to have can undo".

  7. Thank you brother amino @ on alert for an article

  8. O group clear that the answer before us from the hacker is an urgent message to the power that depend on the employment Vimh of young university graduates with influence and power and their careers in a well-known universities do not study and do not test and success for sure ( بن عميس ، المعريفة ، أبي وزير ، نقيب في الأمن ، لواء متقاعد …Etc. and who are found and studied today on the corner of the roads do not idle work and the most important grieve and I are geniuses marginalized by the Alngtros and nepotism that authority putrefying administration on youth and how my friend ” حملوا الهجرة ( يكلني الحوت و مايكلنيش الدود ) مقولة مشهورة لا بد أن يأتي اليوم و ينفضح المستور
    1- خريج جامعة حابس = لا يساوي مهندس في poste
    1- خريج جامعي عبقري = يساوي منصب أعلى و اكثر
    My friend learn that most of the engineers in the state media are under the automated system ( Qajao Askar ) 80 percent

  9. Zuhair @ words of my brother Salim Zuhair This is really an urgent message but for those who read Zburk David O

  10. Algeria country injustice and sorcery and ignorance and poverty so rampant where taboo terribly so become familiar in the country's strong eats the weak and where Islam is only the slogan of no more

  11. اذا نظرنا الى ما قام به هذا الشخص العبقري من الناحية السطحية نقول انه مخطا ولكن الحقيقة غير ذلك فانا اؤيده واريد التعرف عليه …The reason the place fills corruption does not work with him, but corruption is also said that the iron in iron succeed we call God to guide us all and help us and all Muslims in the world and the Hereafter

  12. Peace be upon you
    ياليت اني اتعرف بهذا الشخص و يعلمني القليل مما لديه

  13. رسالة قوية لايفهمها الا من هو في هرم السلطة؟؟؟؟ظ

  14. السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    اما بعد فانا لي تعليق بسيط لهده الحادثة حتى و لو ان الامور لا تحاج لا لتعليق و لا لنقاش
    مادام الالبنعميس و المعريفة بالاضافة الى ادخال (شبه عاهرات )الى المناصب الحساسة في الدولة هو السائد و بالمقابل كل الادمغة و الكفئات هي في حالتين :
    تاعني من البطالة و همها الوحيد ضمان السجائر لتهدئة الاعصاب ليومهم
    الالتحاق بصفوف الجيش (و هدا ليس عيب لكنه عندما يزيد على حده يولد علامات استفهام ؟؟؟؟)
    و في الاخير ايها الاخوة الكرام انا لا اتكلم من فراغ لقد شاركت في اكثر من مسابقة و انا الان بطال لسبب واحد ان ابي فلاح (لا نفوذ) بينما المناصب فهي بين بنت فلان وبنت اخ فلتان و هاكدا دوالك .
    في الاخير………… و الله المستعان على ما تصفون .

  15. في الحقيقة لا أعرف ما أقول، غير أن ألومه على فعلته، فمهما كان ياأخي هاذي راهي لبلاد، وما نحبولها غير الخير، وأخيرا نرجو من المختصين أو المعنيين وضع حد لهدا المشكل، وربي يهدي الجميع.

  16. مهما يكن الامر لا يعذر بفعلته لان هذا العمل جريمه في حق وطنه وشعبه فهو يعطل مصالح مجتمعه والمتظرر هو الضعب وان اساء المسؤولون وخانوا امتهم ووطنهم فان الله رقيب عليهم يهمل ولايهمل وسينالون جزاءهم عاجلا او آجلا وندعوا الله في الخائنين ان يرينا فيهم عجائب قدرته وان ياخذهم اخذ عزيزمقتدرنحاسب انفسنا نحن وكل واحد يحاسب نفسه اهو على هدى الله المسؤولين خرجوا من الشعب هم ابناء الوطن وكما تكونوا يول عليكم فنحن جميعا نحتاج من الامم الاخرى لتعلمنا كيف نحب وطننا وكيف نموت من اجله وكيف نضحي عليه بالعرق للتفاني في رفعته ورقيه لاننا فعلا لانفقه ذلك لان اخلاقنا جميعا انهارت واصبحنا نجري ونلهث وراء المادة باي طريق ناخذها تبيع كل شيء من اجلها فازمتنا الحقيقية هي ازمة اخلاق لايصلح حالنا الابها انحدرت الاخلاق فينا وزالت وحب الوطن اصبح شعارات وليست مباديء واستبحنا كل شيء جميعا وتركنا محاسبة النفس حاسبوا انفسهم قبل ان تحاسبوا الكل في مجال مسؤوليته هل احسن اداءها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  17. موسى بوتخيل

    In the name of God the Merciful

    في الحقيقة لم ارد الكتابة لكن عندما قرات بعض تدخلات الاخوة لاحظت ان جل المتدخلين يميلون الى سياسة الاعدار لكل هته الاعمال
    التخريبية ومنفديهافلكل فرد في هده البلاد عدره الدي يدخل الى الحمام ولم يجد ماء فله الحق ان يكسر عمود كهربائ أماالدي يطلب عمل ولم يجد او يعين مكانه فرد بالمعريفة فله الحق أن يحرق دار للبلدية مثلا
    وهكدا لكل دريعته و حجته وكما يقول المثل المصري( عليا وعلى أعدائ)
    و في الأخير ولكي لا أطيل فهدا الهاكرز الأولى له أن يكون دا فائدة لهدا المجتمع وخاصة وأنه نابغة في ميدان الاعلام الآلي والبرمجيات وأظنه يعلم ماهي البرمجيات ومردودها المالي
    وفي الاخير (ما أسهل للانسان أن يرمي الصخر من الاعلى لكن ألم يفكر في من أوصل هدا الصخر الى فوق)

  18. ارحل يا عفيصة عمر مير سيدي خالد تريح منك الارض

  19. باركبارك الله فيك اخي قولو الحق ولا تخافو

  20. انا مع هذا العبقري وهذا الظلم الذي يشعر به يشعر به غيره من الجزائريين الكثر هؤلاء الاشخاص لو قدمت لهم فرص العمل لتغير حال الجزائر الى الافضل. الغرب يشترون العباقرة ليتقدموا اكثر ونحن نحقرهم ونقدم عليهم اصحاب النفوذ الذين لا عقول لهم واقول لهذا الشخص استمر في عملك .

  21. لاتعقدوا امالا على ان ادولة يمكنها توظيف جميع الشباب في قطاعاتها فلكل قدره وما خلق لاجله نسال الله ان يصلحنا وان يسهل دربنا وسط هدا المجتمع الذي يتعامل بالعواطف وينسى الواقع
    واساند الاخ موسى بوتخيل على تدخله واظيف علينا ان نبدع في فعل الصلاح وقد قال نبينا صلى الله عليه وسلم ( ان الله يحب ادا عمل احدكم عملا ان يتقنه ) And
    اقول لكم اما ان نعمل ما يفيد او لانعمل

  22. بعد قراءتي للتعليقات لم أجد حلا لهذه المسألة إلا قول عمر رضي الله لذالك الوالد الذي جاء يشكوا ولده وسوء سيرته فلما تكلم الابن عن أخطاء الوالد فقال عمر رضي الله عنه للوالد
    لقد عققته قبل أن يعقك ….. فالواقع المفروض علينا وعلى حكامنا في البرامج التعليمية والاباحية التي تزداد كلما إزداد رقي المتمدرس في المراحل الدراسية الى الجامعة التي أعتبرها أنها سرطان الأمة الجزائريةوأما ميدان الالتحاق بالعمل فكن عاضة أزياء تدخل بكل سهولة أو عندك المعارف أو الرشوة ……. فهذا الواقع مذا ننتظر منه اذا جمعنا بين الحصان والحمار أننتظر البراق ………. بل سيكون هناك بغل …. فلباس الافرنج وعقلياتهم لاتوافق مجتمعنا وتوافق الشعب الساحق الذي يكون دولة الجزائر …….. بل زبالة الافرج لايرتظيها إلا قلة ممن لايعرفون دين الله ويعيشون معيشة ظنكةلم يرفعوا دولة الجزائر لا في الجانب الاخلاقي ولا في الجانب العلمي ………. والآخر مكرهم هو البرنامج الدراسي المفروض على الاطفالنا الذي هو لقمة كبيرة على أفواه أطفالنا وهو سم كما قيل طعام الكبار سم الصغار
    هذا ما جادت به قريحة وما أكثر الحروق وحسبنا الله ونعم الوكيل ونسأل الله أن يهدي حكومتنا للاسلام والعمل به والتحاكم إليه فهو عز في الدنيا و نجاة في الاخرة وهو نشيد شهداء الجزائر ….. لانه لو لم يرد شهدائنا الاسلام لكان نظام الكفار أنفع للكثير منا ممن يدعون لهذا …. فلا عدل الكفار حققوا …. وعز الاسلام حصلوا ….

  23. شكرا علي تعليقكم مراكمش عارفين واش انحب.

  24. واش انيفوا الي عندك .؟ العب في ماترك

  25. depuis le 10 JANVIER 2010 JE N ARRIVE PAS A VISITER MON COMPTE CCP SVP Y A T IL UN AUTRE CIT ?

  26. محمد يزيد

    In the name of God the Merciful
    Peace be upon you
    هي أموال من في الأخير؟ أليست أموال الشعب، لو قام هذا الشاب عشرات المرات بتحطيم هذا الموقع فلن تترد الحكومة في تدعيمه مرة أخرى و صرف أموال أكثر من أموال الشعب مرة أخرى فماذا يستفيد هذا الشاب؟ و مصالح من تعطلت أليست مصالح غلابة ccp؟
    و لو سخر جهده و تفكيره في تحطيم المواقع الإباحية لكان خيرا له عند ربه.
    و لو قام هذا الشاب بإنشاء منتديات مختلفة لربما نجح في جلب بعض الفائدة والنفع له و لغيره ربما حتى جلب الأموال من خلال الإشهار.
    فمن يعمل مثقال ذرة خيرا يره و من يعمل مثقال ذرة شرا يره

  27. آكيد فيه سبب للإختراق او كان فيه تحدي او احد استفز المخترق

  28. باسم الله الرحمان الرحيم بارك الله فيك اخ يزيد فولله لو سخرت مواهب الشباب الجزائري في ما يرضي الله لبدل الله عليهم الساعة بالخير

  29. اتعرفون باي كلمة بدأ هذا المقال؟ بسم الله الرحمن الرحيم، لو تعرفون معناها لما قام هذا العبقري بالتعدي على مصالح الشعب في التواصل مع بريدهم، لانه وبكل بساطة نطلب العون من العباد وننسى ان هنالك رب للعباد، لما لا تذكروه بان الرزق مضمون من الملك القدير، بعد اعوذ بالله من الشيطان الرجيم : “” وفي السماء رزقكم وما توعدون “” كان حري بهذا العبقري ان يتوجه الى رب الارباب الذي يملك قلوب العباد وان يسأله حاجته، لا ان يبيع السجائر التي حرمها الله، كان حري به ان يعرف مدى الذنب الذي اقترفه بهذا التعطيل لا ان يعلق مشكلته كعذر لفعلته، هذا هو اساس مشاكلنا : هو الابتعاد عن ربنا، لوكنا نعرف ديننا تمام المعرفة ونلتزم به لما وصلت حالتنا اليوم الى هذا الشكل، ومن ادراك ان رزقك الذي رزقه لك ربك في مؤسسة البريد، ومن ادراك ان فعلتك هذه هي التي ستبقي عليك بطالا طول حياتك، نعم، نحن في بلد الظلم والحقرة، ولكن هل تحل الامور هكذا ؟، قال اللّه تعالى:
    {وَكَذَلِكَ نُوَلِّي بَعْضَ الظَّالِمِينَ بَعْضاً بِمَا كَانُواْ يَكْسِبُونَ } الأنعام129
    يُنقل عن علي بن أبي طالب رضي الله عنه أن رجلا خارجيا قال له: يا علي كيف دان الناس لأبي بكر وعمر ولم يدينوا لك؟
    قال: لأن أبا بكر وعمر كان رجالهم انا وامثالي وكان رجالي انت وامثالك
    فأقام عليه الحجة.
    واين الصلاح فينا كي يكون في ولاتنا؟! ، أن العباد إذا كثر ظلمهم وفسادهم ومنعهم الحقوق الواجبة ولّى عليهم ظلمة يسومونهم سوء العذاب وياخذون منهم بالظلم والجور أضعاف ما منعوا من حقوق الله وحقوق عباده على وجه غير مأجورين فيه ولا محتسبين
    كما أن العباد إذا صلحوا واستقاموا أصلح الله رعاتهم وجعلهم أئمة عدل وإنصاف لا ولاة ظلم واعتساف
    فالاجدر بصاحبنا هذا ان يعلم بان الامر كله بيد الله وهذا العبقرية التي يملك انما هي من فضل الله عليه، وسيسأل عنها يوم القيامة فيما استعملها في صلاح ام في خراب، اما في المقابل فاسباب جلب الرزق كثيرة ومنها بر الوالدين، وصلة الارحام،الخ ولا يسعني الوقت لذكرها ولو بحثتم عنها لوجدتموها، وكذلك الدعاء في ثلث الليل الاخير وهذا اقرب ما يكون العبد من ربه وهو ساجد، ولذلك خلقنا ورزقنا واوجدنا على ظهر هذه الكرة الارضية، قال تعالى: Vma creation mankind valans device lybdvn . Great truth of God.

  30. This is after development in Altknulocalaa and after the emergence of the role of prostitutes Alhakrat and then came Allowaarat
    اين المهندسين المتكاسلين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  31. اشاطرك الراي ياحمدان

  32. السلام عليكم ورحمة الله يا اخي العبقري في الاعلام الالي ارجو ان تسخر خبراتك ومهاراتك في القضاء على المواقع الاباحية والمواقع التي تحارب الاسلام وتشيد باليهود واعوانهم بدل القضاء على موقع المستفيدون منه هم الطبقة المتوسطة من الشعب المسكين لان ذوي النفوذ والمسؤولين الكبار حساباتهم في البنوك كما ادعو اخي الهكرز الى الاتجاه لبرمجة العاب اطفال او اشياء مفيدة فمردودها كبير وكما يقالبدل ان تلعن الظلام الف مرة اشعل شمعة ’’ هذا مع تعاطفي مع معاناتك من البطالة والحقرة والتهميش فكلنا مثلك نعاني ولكن ’’كل نفس بما كسبت رهينة’ والله الموفق الى سواء السبيل

  33. من الحكمة توضيف هدا الهاكر في مجال تخصصه و اعطاءه اجرا شهريا جيدا لان نفعه اكبر من ضره بدلا من عقابه لاني مهندس دولة في الاعلام الالي و اعرف مدى صعوبة هدا الامر الدي قام به في مجال تخصصنا